Friday, October 20, 2017

Fav. kartun

Assalamualaikum....

Hari ini saya akan menceritakan tentang kartun favourite saya.


Saya ada banyak favourite kartun.....iaitu.....


BOBOIBOY GALAXY....


Sebelum saya menceritakan tentang watak2 saya akan mengkongsikan lagu tema boboiboy galaxy ini.




Ini pula lagu yang dimainkan ketika diakhir cerita....





Ada banyak watak dalam cerita ini iaitu......



Ini dia gambar watak 2 Boboiboy Galaxy. Dipanggil galaxy kerana mereka keluar dari Bumi ke galaxy untuk menyelamatkan sphera kuasa seperti Ochobot dan Motobot.....

Sekarang saya akan memperkenalkan watak2 di atas ..





  • Boboiboy



  • Yaya



  • Ying



  • Gopal



  • Fang

Ada juga terdapat watak2 yang agak penting dalam cerita ini...iaitu.....




Ini ialah OCHOBOT... 

  Ini ialah KOMANDER CICIKO.....

  Ini pula MOTOBOT......






Ini pula musuh utama dalam cerita ini...




Adudu dan Probe








Ini pula gambar2 untuk musuh 2 yang agak kuat.....


  Ini ialah Kapten Separo....

   Ini ialah Jokertu......

   Ini ialah Panto.....





Ada beberapa lagi watak tetapi watak2 yang saya kongsikan ini adalah hanya watak sampingan sahaja.....


1) Tok Aba


2) Cattus


3) Kapten Kaizo


Kaizo merupakan abang kepada Fang.


Sekian itu sahaja...








No comments:

Post a Comment

BTS and BLACKPINK

Hai hai lehai li haika hai hai lehai.. hahahaha Hai hari ni saya nak kongsi pasal BTS and BP Dan versi kartun pula...... ...