Friday, October 20, 2017

My idol

Assalamualaikum.........


Hari ini saya akan menceritakan tentang idola saya bagi PEREMPUAN dan LELAKI..iaitu...

MIRA FILZAH dan ALIFF AZIZ




Bagi saya.....mereka merupakan pasangan yang sesuai ketika berlakon..

Mereka berlakon bersama dalam drama MEH SANDAR PADA AKU dan MEH SANDAR LAGI dan juga filem LOVE YOU MISS POMEN.


Perempuan :


MIRA FILZAH


Nama sebenar : Nur Amirah Filzah bt Badioezaman

Umur : 24 tahun (2017)


Tarikh lahir : 2 / 4 /1993


Belajar di : SMK Aminuddin Baki dan Universiti Teknologi MARA


Agama : Islam





Setelah habis belajar di UTM.


Mira Filzah dan produknya sendiri,,

Mora Essential




Mira Filzah dan produk tudungnya..

MF Shawls


Lelaki :

ALIFF AZIZ



Nama sebenar : Md Aliff b Aziz

Umur : 26 tahun (2017)


Tarikh lahir : 16 / 2 / 1991


Berasal dari : Singapura


Belajar di :  SK Rendah Princess Elizabeth dan SM Zhenghua 


Agama : Islam






Gambar di bawah menunjukkan Aliff Aziz dan isterinya.....Bella Astillah.




SAYA MEMILIH MIRA FILZAH KERANA......


  •  pandai
  • cantik
  • rajin
  • comel
  • penyabar
  • pandai berfesyen
  • pandai menggayakan tudung
  • pandai bermekap
  • lemah lembut
  • sopan santun
  • pandai berlakon



SAYA MEMILIH ALIFF AZIZ KERANA.....




  • handsome
  • pandai berlakon
  • tabah
  • pandai menyelesaikan masalah
  • matang


Mereka mempunyai sifat2 yang sangat baik....oleh itu, saya memilih mereka sebagai idola saya.





Thank you..... that's all...




bye...


No comments:

Post a Comment

BTS and BLACKPINK

Hai hai lehai li haika hai hai lehai.. hahahaha Hai hari ni saya nak kongsi pasal BTS and BP Dan versi kartun pula...... ...