Wednesday, October 18, 2017

Cita - citaku

Assalamualaikum............

Hari ini saya akan menceritakan tentang.......CITA - CITA saya.

Saya mahu menjadi seorang FASHION DESIGNER dan LECTURER....



1) LECTURER


Saya lebih suka menjadi PENSYARAH....



  • Saya lebih suka mengajar perkara yang lebih advance...


Oleh itu saya menjadi seorang PENSYARAH.....

  • Saya juga suka mengajar pelajar yang sudah matang dan besar supaya mereka dapat berfikir dengan logik dalam setiap perkara yang diajar......








2) FASHION DESIGNER



Saya suka menjadi FASHION DESIGNER sebab.......

Saya dapat :



  • Melukis pakaian


  • Menjahit pakaian



  • Menjual pakaian





Oleh itu.....saya akan membuka butik kepunyaan saya.





Ok.....sekian sahaja





BYE....

No comments:

Post a Comment

BTS and BLACKPINK

Hai hai lehai li haika hai hai lehai.. hahahaha Hai hari ni saya nak kongsi pasal BTS and BP Dan versi kartun pula...... ...